Προβλήματα στην ανάγνωση, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες, αντιμετωπίζει ένας στους πέντε Έλληνες μαθητές, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ.
Πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό θέμα, καθώς η συγκεκριμένη αδυναμία, οδηγεί σε αποκλεισμό από την αγορά εργασίας και δυσκολίες ένταξης στην κοινωνία.
Στην Ελλάδα το 2009 το 21,3% των μαθητών παρουσίαζε χαμηλό επίπεδο αλφαβητισμού. Το ποσοστό είναι ελαφρά υψηλότερο από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το επίπεδο των Ελλήνων μαθητών έχει επηρεαστεί από την μέθοδο της παπαγαλίας που εξακολουθεί να κυριαρχεί στα ελληνικά σχολεία.
Σύμφωνα με την "Καθημερινή", τα στοιχεία που παρουσιάζει ο ΟΟΣΑ κάθε τρία χρόνια δείχνουν ότι παγκοσμίως το 20% των μαθητών διαθέτει χαμηλές επιδόσεις στην ανάγνωση, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες.
Χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συγκρότησε ανεξάρτητη επιτροπή που θα μελετήσει το πρόβλημα και θα προτείνει τρόπους αντιμετώπισής του μέχρι το 2012, με στόχο το ποσοστό των Ευρωπαίων μαθητών που θα έχουν δυσκολίες στην ανάγνωση να μειωθεί στο 15% από 19,6% το 2009.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου