Ο 26χρονος Πολωνός μετά από επτά ώρες στο χειρουργείο βρίσκεται σε τεχνητό κώμα και αναρρώνει από τον σοβαρότατο τραυματισμό του σε αγώνα ράλι...
Ο Κουμπίτσα έχει κάταγμα στο δεξί του πόδι και χέρι με το σοβαρότερο πρόβλημα να εντοπίζεται στον πήχη του χεριού.
Ο οδηγός της Renault F1 έχασε τον έλεγχο του Skoda Fabia S2000 το οποίο προσέκρουσε σε μπαριέρα. Το μέταλλο διαπέρασε το αυτοκίνητο διαγώνια τραυματίζοντας τον Πολωνό σοβαρά στη δεξιά πλευρά. Ο συνοδηγός του έμεινε ανέπαφος.
Η χειρουργική επέμβαση διήρκησε επτά ώρες καθώς οι γιατροί έδωσαν μάχη για να αποκαταστήσουν την κυκλοφορία του αίματος. Μάλιστα η όλη διαδικασία ολοκληρώθηκε με τη συμμετοχή δυο ομάδων γιατρών – χειρουργών.
Όπως αναφέρει ο επικεφαλής και ειδικός στα χέρια Ιγκόρ Ροσέλο: «Θα χρειαστεί μια βδομάδα για να δούμε αν θα γλιτώσει το χέρι. Οι νευρικές απολήξεις πάντα μας αφήνουν με ερωτηματικά για το πώς θα αντιδράσουν μετά από τέτοιες επεμβάσεις. Αν όλα πάνε καλά η ανάρρωση θα πάρει τουλάχιστον ένα χρόνο».
Ο συνοδηγός του Κουμπίτσα, Γιακούμπ Γκέρμπερ που βγήκε ανέπαφος από το αυτοκίνητο δήλωσε σχετικά: «Βρισκόμασταν στην αρχή της διαδρομής στο τέταρτο χιλιόμετρο. Κοιτούσα τις σημειώσεις και δε συνειδητοποίησα ότι το αυτοκίνητο γλιστρούσε. Όταν συγκρουστήκαμε είδα το Ρόμπερτ να κρατάει το χέρι του και μετά λιποθύμησε. Εκτός από σπουδαίος οδηγός είναι και φίλος μου, ελπίζω να αναρρώσει σύντομα».
Ο αγ. διευθυντής της Renault, Έρικ Μπουλιέ που βρίσκεται σε δυσχερή θέση καθότι πρέπει να αντικαταστήσει τον Κουμπίτσα υπεραμύνθηκε της απόφασης να αφήσουν τον Πολωνό να αγωνιστεί για ψυχαγωγία σε αγώνα ράλι: «Ο Ρόμπερτ είναι στην καρδιά μας είμαστε βαθύτατα λυπημένοι και σοκαρισμένοι. Τον αφήσαμε να αγωνιστεί σε αγώνα ράλι γιατί το λατρεύει. Είναι μια απαραίτητη ενέργεια για τον ψυχισμό του. Εκτός αυτού εμπεριέχεται σαν όρος στην αρχική μας συμφωνία. Δεν θέλουμε ένα ρομπότ ή ένα πειθήνιο όργανο για οδηγό».
Ο πρώτος οδηγός που επισκέφτηκε τον Κουμπίτσα στο νοσοκομείο ήταν ο φίλος του Φερνάντο Αλόνσο. Εντωμεταξύ τα υποψήφια ονόματα για την αντικατάστασή του στο κόκπιτ της Renault R31 δίνουν και παίρνουν. Μεταξύ άλλων πρέπει να αναφέρουμε αυτά των Χούλκενμπεργκ, Χάιντφελτ και ντε λα Ρόσα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου