Θρηνούμε ήδη δύο νεκρούς πιλότους, όμως κανείς δεν δείχνει να νοιάζεται.
Δεν νοιάζεται κανείς την ώρα που έχουν διαπιστωθεί ούτε ένα, ούτε δύο... αλλά 82 τεχνικά προβλήματα στα κατά τα άλλα υπερσύγχρονα επιθετικά ελικόπτερα, προβλήματα τα οποία αρκούν για να τα ρίξουν την ώρα της πτήσης συμπαρασύροντας στο θάνατο και άλλους νέους ανθρώπους των Ε.Δ.
Μπορεί οι πιλότοι του ¨Απάτσι” που έπιασε φωτιά στον αέρα να κατάφεραν μέσα σε 40 δευτερόλεπτα, όπως δημοσιεύει το onalert, να το ¨”κατεβάσουν” και να σωθούν, κάποτε όμως παρά την εκπαίδευση και τον επαγγελματισμό των Ελλήνων πιλότων και η τύχη τελειώνει...
Η επίλυση των προβλημάτων όμως δεν έχει προχωρήσει... βήμα κι αυτό γιατί υπάρχει πρόβλημα στη συνεργασία του υπουργείου με την κατασκευάστρια εταιρεία όπως δημοσιεύει η εφημερίδα “Ελευθεροτυπία”.
Επί δυόμισι χρόνια μάλιστα δεν έχει καν γίνει η λεγόμενη ανασκόπηση της προόδου της σύμβασης και έτσι ... δεν κινείται φύλλο.
Το πρόβλημα χρονίζει (για την ακρίβεια χρονίζουν και τα 82 προβλήματα) και απλά κάποιοι φαίνεται ότι περιμένουν... το επόμενο ατύχημα...
Το αξιόμαχο των τεχνικών που τα συντηρούν με όσα μέσα έχουν, αλλά και η εκπαίδευση των πιλότων τα κρατούν όπως φαίνεται στον αέρα.
Ωστόσο έμπειροι τεχνικοί τονίζουν ότι μπορεί ένα μόνο πρόβλημα να μην είναι ικανό να προκαλέσει σοβαρό ατύχημα, ένας συνδυασμός όμως μερικών μόνων από τα 82 μπορεί και έχει αποδειχθεί μοιραίος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου