Στις δέκα άμεσες κινήσεις, τις οποίες πρέπει να κάνουν οι επιχειρηματίες...
προκειμένου, όχι μόνο να αντιμετωπίσουν, αλλά και να αξιοποιήσουν προς όφελός τους την οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας, αναφέρθηκε στην ομιλία του ο κ. Π. Ρεγκούκος, σύμβουλος οργάνωσης και εισηγητής ειδικών σεμιναρίων της εταιρείας "e-System Business", στο πλαίσιο εκδήλωσης του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά.
Οι ενέργειες, που πρέπει να κάνει ο επιχειρηματίας και οι οποίες είναι:
-Αναζήτηση των τρόπων αντιμετώπισης της κρίσης, τρόπους που θα μας δώσουν διεξόδους, λύσεις και δύναμη να συνεχίσουμε να "επιχειρούμε", τρόπους που βρίσκονται μέσα στην επιχείρηση και μέσα σ' αυτή θα πρέπει να αναζητηθούν οι αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν, οι αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε, οι επιλογές μας και οι πρακτικές ενέργειες που θα ακολουθήσουμε.
-Η ψυχολογία που πρέπει να χαρακτηρίζεται από ψυχραιμία, αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση. Απαιτείται θετική σκέψη και προοπτική γιατί η αρνητική ψυχολογία θα οδηγήσει στην "επιχειρηματική κατάθλιψη".
-Προσαρμογή της επιχείρησης στο σημερινό απαιτητικό περιβάλλον, στα νέα οικονομικά δεδομένα, προσαρμογή στην κατάργηση κάποιων κοστοβόρων λειτουργιών, κλπ.
-Συγκέντρωση όλων των δυνάμεων της επιχείρησης και, κυρίως, στους τομείς των πωλήσεων και των εισπράξεων.
-Προγραμματισμός ενεργειών προκειμένου να υλοποιηθεί ο στόχος της αύξησης πωλήσεων και εισπράξεων. Κάθε άνθρωπος της επιχείρησης πρέπει να "χρεωθεί" έναν αριθμό πελατών, με τους οποίους θα επικοινωνεί και θα ενημερώνει.
-Επικοινωνία με τους ανθρώπους της επιχείρησης, τους οποίους ο επιχειρηματίας πρέπει να ενημερώνει, να καθησυχάζει και να ενθαρρύνει.
-Βελτίωση των ποσοτικών στοιχείων της επιχείρησης που θα βελτιώσει και τα ποιοτικά στοιχεία, ώστε η επιχείρηση να βρεθεί σε πλεονεκτική θέση απέναντι στην κρίση και θα την αντιμετωπίσει με επιτυχία.
-Επέκταση ή συρρίκνωση της επιχείρησης; Η απάντηση θα δοθεί από μελέτη της επιχείρησης από τον ίδιο τον επιχειρηματία με την βοήθεια ειδικών, που γνωρίζουν στοιχεία για την αγορά και το περιβάλλον μέσα στο οποίο κινείται.
-Στροφή προς τους πελάτες. Χρειάζεται επικοινωνία, προσφορές, προτάσεις που θα "κρατήσουν ζωντανούς και αυτούς" γιατί χωρίς πελάτες θα εξαφανισθεί και η επιχείρηση.
-Στροφή στους προμηθευτές. Αν δεν ήταν αυτοί δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει η επιχείρηση. Οι πελάτες και οι προμηθευτές αποτελούν τους δύο πυλώνες προστασίας και επιχειρηματικής υγείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου