Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Παπανδρέου: "Είμαι περήφανος που είμαι γουρούνι" .

Αιφνιδιάστηκαν οι ευρωπαίοι σοσιαλιστές ακούγοντας τον πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου, στην ομιλία του από το βήμα του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος να δηλώνει ότι είναι περήφανος που είναι γουρούνι.
«Ανήκω σε μία ομάδα που ονομάζεται PIGS», είπε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε: «Δεν ξέρω αν σας μοιάζω για γουρούνι, αλλά είμαι και εγώ ένα από αυτά. Και είμαι περήφανος που είμαι γουρούνι».
Στη συνέχεια ο κ. Παπανδρέου εξήγησε βέβαια ότι τα αρχικά PIGS αναφέρονται στην Πορτογαλία, την Ιρλανδία, την Ελλάδα και την Ισπανία, τις φτωχές χώρες της Ευρωζώνης, οι οποίες αντιμετωπίζουν τα μεγαλύτερα δημοσιονομικά προβλήματα, κάνοντας το ακροατήριό του να ξεσπάσει σε χειροκροτήματα.
Τέλος εξέφρασε την πίστη του στην Ελλάδα και τον ελληνικό λαό, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ξέρετε πόσο περήφανος είμαι που είμαι Έλληνας. Ό, τι κι αν λέμε ό, τι κι αν περνάμε πιστεύω βαθιά στην Ελλάδα, στη χώρα μου και τον ελληνικό λαό».

1 σχόλιο:

  1. Ο αυτοσαρκασμός σας, το λογοπαίγνιο, και οι συχνοί υπαινιγμοί περί πατριδολατρίας, δεν σας απαλλάσσουν εύκολα από την τσιμπίδα του ιστορικού λέκτορα και την αυστηρή κριτική που θα δεχθείτε ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή