Ακόμα και σε ...extreme προσφορές οδηγούνται οι εμπορικές επιχειρήσεις προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές... και να κατορθώσουν να σώσουν μια παρτίδα που σε επίπεδα τζίρων μοιάζει αρχικά χαμένη.
Ο λόγος για τις μειώσεις έως και 70%-80% που συγκεκριμένες επιχειρήσεις τάζουν μέσω διαφημίσεων στους πελάτες τους προκειμένου να τους φέρουν εντός των καταστημάτων.
Για παράδειγμα, το εμπορικό κέντρο Athens Heart με καμπάνια του σε κινητά τηλέφωνα μιλά για εκπτώσεις 70%, ενώ την ίδια ώρα και η αλυσίδα ένδυσης Βάρδας κάνει προσφορές που αγγίζουν το 50%.
Σε ανάλογο κλίμα η Πλαίσιο ανακοίνωσε πτώση τιμών έως και 70% σε 3.000 προϊόντα της τη στιγμή που την ακολούθησε και η Public η οποία στην πενταετή της δραστηριότητα συμπλήρωσε 9 εκατομμύρια επισκέπτες.
Σημαντικές προσφορές όμως πραγματοποιούνται και στον κλάδο των ηλεκτρικών όπου τα αδιέξοδα είναι μεγάλα και μονάχα η αλυσίδα Κωτσόβολος φαίνεται να έχει καταφέρει να διασωθεί κατέχοντας μερίδια αγοράς άνω του 30%. Εκεί οι εκπτώσεις σε λευκές και μαύρες συσκευές αγγίζουν έως και το 40%.
Πάντως, οι πρώτες ημέρες των χειμερινών εκπτώσεων φαίνεται να καταγράφονται ως υποτονικές. Η κίνηση υπήρξε κάπως καλύτερη στο κέντρο της Αθήνας και στον Πειραιά ενώ απώλειες καταγράφουν οι ήδη καθημαγμένες αγορές της Κηφισιάς και της Γλυφάδας.
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Βασίλης Κορκίδης δήλωσε πάντως σχετικά αισιόδοξος με την πορεία της αγοράς αν και όλοι πιστεύουν πως η αγοραστική κίνηση θα βελτιωθεί στις αρχές Φεβρουαρίου με την καταβολή των μισθών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου