
Στην επιστολή η υφυπουργός αναφέρεται στα επιμέρους κριτήρια, την απόσταση, το οδικό δίκτυο και τις καιρικές συνθήκες κάθε περιοχής, τονίζοντας ότι η διαδικασία συνενώσεων και ιδρύσεων είναι ιδιαίτερη για κάθε περίπτωση χωριστά. Υπογραμμίζει δε ότι από τις συνενώσεις σχολείων εξαιρούνται απομακρυσμένες, δύσβατες και ακριτικές περιοχές, ενώ ζητά τη βοήθεια των δημάρχων προκειμένου να προχωρήσει το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου