Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν θα μαστιγωθεί με διαταγή του βασιλιά

Δεν θα μαστιγωθεί με διαταγή του βασιλιά
Την ανάκληση της τιμωρίας για την Σέιμα Τζαστανία, την γυναίκα που...



καταδικάστηκε σε 10 μαστιγώσεις επειδή συνελήφθη να οδηγεί στην Τζέντα, ανακοίνωσε η πριγκίπισσα Αμίρα, μέλος της βασιλικής οικογένειας τη Σαουδικής Αραβίας, χωρίς να κρύβει την χαρά της.
Όπως είπε μέσω του λογαριασμού της στο Twitter, ο σαουδάραβας βασιλίας Αμπντάλα της έδωσε χάρη για το "παράπτωμα" στο οποίο υπέπεσε.
"Ευτυχώς η Σέιμα δεν θα μαστιγωθεί, χάρη στον αγαπημένο μας βασιλιά. Είμαι σίγουρη ότι όλες οι γυναίκες της Σαουδικής Αραβίας είναι πολύ χαρούμενες, όπως είμαι κι εγώ" ανέφερε η πριγκίπισσα Αμίρά Αλ Ταουίλ, σύζυγος του δισεκατομμυριούχου, Αλαουίντ Μπιν Ταλάλ, ανιψιού του βασιλιά.
"Στις δύσκολες στιγμές είμαστε ενωμένες, στις καλές στιγμές γιορτάζουμε μαζί. Είμαι υπερήφανη για τη χώρα μου και ευχαριστώ τις γυναίκες της Σαουδικής Αραβίας για τις προσπάθειές σας" ανέφερε.
Η ακύρωση τη καταδίκης επιβεβαιώθηκε και από μία πηγή από το Ριάντ.
Η Σέιμα καταδικάστηκε από δικαστήριο της Τζέντα, όπου είχε συλληφθεί τον Ιούλιο να οδηγεί. Άσκησε ωστόσο έφεση στην απόφαση, η οποία ήλθε δύο ημέρες αφότου ο βασιλιάς Αμπντάλα ανακοίνωσε ότι οι γυναίκες θα μπορούν να γίνονται μέλη της βουλής αλλά και να είναι υποψήφιες για τις δημοτικές εκλογές του 2015.
Η Διεθνής Αμνηστία είχε επισημάνει ότι η καταδίκη της Τζαστάνια "δείχνει την κλίμακα των διακρίσεων κατά των γυναικών στο βασίλειο".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου