Τα απολύτως απαραίτητα αγοράζουν πλέον δύο στα τρία ελληνικά νοικοκυριά εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
Σύμφωνα με έρευνα της «Focus Bari» το 75% των γυναικών κοιτάει δύο και τρεις φορές τις τιμές πριν αγοράσει κάτι, ενώ το 65% παίρνει μόνο ότι υπάρχει στην λίστα των αναγκαίων.
Οι καταναλωτές ξεκίνησαν τις περικοπές στα έσοδα προληπτικά από το2008, αρχές της οικονομικής κρίσης, και όχι εξαιτίας του πραγματικού οικονομικού προβλήματος.
Εν τω μεταξύ, έρευνα του ΙΟΒΕ, δείχνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές παραμένουν για έβδομο συνεχόμενο μήνα οι πιο πλέον απαισιόδοξοι με τους Ρουμάνους και τους Βούλγαρους να ακολουθούν.
Πάντως σε αντίθεση με την Ελλάδα οι ευρωπαϊκές αγορές παρουσιάζουν σταδιακή βελτίωση, με τις Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία να πρωτοστατούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου